LEGO NASA Mars Rover Perseverance 42158

Dti se pi stavn modelu NASA Mars Rover Perseverance od LEGO Technic za pomoci rozen reality dozv spoustu zajmavost o misi na Mars

nasa mars rover perseverance 42158
  • 1132 Kousky
  • Technic Série
  • 42158 SKU

Děti při stavění modelu NASA Mars Rover Perseverance (42158) od LEGO Technic zažijí nezapomenutelné dobrodružství. Tento stavební projekt je ideální pro děti, které milují vědu a techniku. Jeho součástí je aplikace s rozšířenou realitou, díky níž děti lépe poznají prostředí Marsu a misi vozítka. Cesta na Mars. Tento model je nabitý funkcemi, které dětem lépe přestaví …

Více informací...

Cena

Alza.cz Alza.cz -17% 1 969 Kč Vidět
Capi-cap.cz Capi-cap.cz -14% 2 049 Kč Vidět
LEGO.com LEGO.com 2 379 Kč Vidět

Zobrazit další sady LEGO Technic

Popis LEGO NASA Mars Rover Perseverance 42158

Cesta na Mars
Tento model je nabitý funkcemi, které dětem lépe přestaví výzvy, kterým NASA Rover Perseverance a vrtulník Ingenuity čelily. Vozítko se pyšní 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu na všech 6 kolech. Mezi další sestavitelné prvky patří napájecí stanice, antény, kamery a vědecké nástroje.

Intuitivní návod na stavění
Aplikace LEGO Builder děti provede intuitivním stavitelským dobrodružstvím. Umožňuje jim přibližovat a otáčet modely ve 3D, ukládat stavebnice a sledovat postup.

• Oddejte se vášni pro vědu a techniku – Děti od 10 let se dozví více o výzvách spojených s průzkumem vesmíru díky stavebnici LEGO Technic NASA Mars Rover Perseverance (42158)
  • Proveďte zkušební let – Součástí stavebnice je sestavitelná verze vrtulníku NASA Ingenuity, který doprovázel Perseverance Rover a byl použit k otestování letu na Marsu
  • Funkce rozšířené reality – Aplikace pro rozšířenou realitu dětem umožní dozvědět se více o vozítku a jeho misi
  • Objevte funkce – Pyšní se 360° řízením, pohyblivýma rukama a odpruženými nápravami, díky nimž se vozítko dokáže pohybovat i na nerovném terénu, a nechybí ani sestavitelné vědecké nástroje
  • Skvělý dárek pro děti od 10 let – Model NASA Mars Rover Perseverance je perfektním dárkem pro děti, které zajímá průzkum vesmíru nebo věda a technika
  • Rozměry – Tento model od LEGO Technic měří přes 23 cm na výšku, 32 cm na délku a 23 cm na šířku
  • Praktický pomocník – Objevte intuitivní návod v aplikaci LEGO Builder, kde nadšení stavitelé mohou přibližovat a otáčet své modely ve 3D, sledovat postup a ukládat stavebnice. To jim pomůže v rozvoji nových dovedností
  • Úvod do světa techniky – Modely LEGO Technic nabízejí realistické mechanismy a funkce pohybu, které uvedou mladé stavitele do světa inženýrství
  • Špičková kvalita – Dílky LEGO Technic splňují ty nejpřísnější standardy a jsou konzistentní, kompatibilní a vždy dobře drží
  • Bezpečnost na prvním místě – Dílky LEGO Technic pouštíme na zem, zahříváme, drtíme, kroutíme a analyzujeme, abychom zajistili, že vyhovují přísným globálním bezpečnostním standardům

Vlastnosti produktu

Cena LEGO
2 379 Kč
Instrukce
Stáhnout návod k použití

ZVEŘEJNĚNÍ: Můžeme získat provizi, pokud použijete některý z našich odkazů k nákupu bez jakýchkoli nákladů.

Tyto odkazy v ceníku neupřednostňujeme. Jsme nezávislý web pro porovnávání cen a tyto odkazy nám pomáhají udržovat web.

Společnost LEGO© Group není v žádném případě spojena s tímto webem. Některé obrázky, texty a ochranné známky jsou duševním vlastnictvím společnosti LEGO Group.